penntrollet

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Dagen i bilder

Av Sofie - 15 juli 2012 01:40

Idag så blev man upphämtad av fröken Y för ett par timmar i stallet   


Gosade med denna sötnos; han har blivit så modig!

 



Det fascinerar mej hur lugn och avslappnad man blir runt hästar..

 


Ofixad, glad och lite smutsig   

 



När vi var klar hos hästarna, så åkte vi förbi fröken Y's föräldrar. Och av hennes mamma fick jag detta fina betonghjärta. Visst är den fin? Tänk om man själv kunde vara lite konstnärligt lagd..

 



Och när fröken Y släppte av mej hemma, så blev det att umgås lite med älskade sambon samt tre goa pojkar som kom och hälsa på. Då blev det middag på MAX, för dom har lyxshakes   

 


Och nu sitter vi och spelar TP, och har gjort det i ett par timmar nu. Det verkar aldrig ta slut. Kanske är vi för dumma för frågespel?   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 3 maj 2013 08:59


Huvva, nu har man verkligen haft en lååångt uppehåll. Det har varit så mycket kring mej, så det här med att skriva har liksom trillat bort från prioriteringslistan. Från September 2012 har man sprungit på upprepade läkarbesök, på kvinnokliniken.. Jag...

Av Sofie - 11 september 2012 22:22


Har ni varit med om det någon gång, att man tänker för mycket? Att tankarna liksom rusar runt i huvudet, och man kan inte göra något för att stoppa dem?   Så blir det för mej ibland, tankarna är först i samma storlek som en atom, och utvecklas se...

Av Sofie - 11 september 2012 16:54

Nu har man nyss ätit middag, det känns skönt att aptiten börjar komma tillbaka. Vad vart det till middag då? Jo, det blev nämligen baconlindad fläskfilé, kokta nypärer (nypotatis) och kantarellstuvning. MUMS! Och jo mamma, det var jag som lagade mate...

Av Sofie - 10 september 2012 17:55


Idag var dagen D för mej, idag, på en gråtrist, sjuklig måndag. Varför är denna dag så speciell? Jo, för idag åt jag mitt första äpple sedan jag blev av med tandställningen! Jag har inte ätit äpplen på 3 år, min absoluta favoritfrukt. Visst har jag ä...

Av Sofie - 9 september 2012 20:20


Vissa i min närhet, framförallt vänner och kollegor som jag har träffat dom senaste 4 åren, kan inte tro att jag har haft långt hår. För så fort det blir längre än 5 centimeter, så brukar jag trimma ner det kort. Och det finns en anledning..   Fö...

Presentation


Sofie, född -88 som fascineras över det mesta i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards