penntrollet

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Sofie - 30 juni 2012 16:25

Nu har man kommit hem efter flera timmar (6 timmar för att vara exakt) på stan med mamma. Det är ganska kul att man kan gå i butiker så länge, med tanke på hur litet Sundsvalls innerstad + Birsta City är. Det vore mer förståerligt om det var Stockholm. Men lite lyckades vi fynda i alla fall, eftersom det var rea i alla butiker vi var in i   


Så nu sitter vi hemma och vilar en stund i soffan, och sedan ska vi iväg och äta på Stekhuset. LÄNGTAR! Dom har så fantastiskt god mat där.. *dregglar lite*


En bild på mej från i våras, när jag gick ut med min kompis H ut på krogen. Leopard!


 

Av Sofie - 30 juni 2012 08:59

Visst att det är lördag, men ändå ställer man klockan så att den ringer innan 08:00. Varför? Jo, så man hinner göra sej iordning samt göra en mental förberedelse innan kära mamma kommer. Och när hon kommer, så ska vi ner och gå på stan, därav den mentala förberedelsen. Jag känner ingen som är så duktig på att springa fram och tillbaka när man ska shoppa som min mamma    Så vi får se vad som händer först; att fötterna börjar blöda, eller att mamma ger upp. Jag satsar mina pengar på blödande fötter   


Nu i skrivande stund väntar jag på att mamma ska komma som sagt, men även på lilla Ester! Ester är min och mammas hund, som vi har delad vårdnad över så att säga. Hon är en korsning mellan Jack Russel och Pomerian (dvärgspets), och är 5 år gammal.


Här kommer en bild på lilla Ester, tagen för någon vecka sedan då det var varmt   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie, född -88 som fascineras över det mesta i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards